tel. 12 653 07 00
Programy lojalnościowe   -   Salony wyposażenia wnętrz

Program lojalnościowy dla projektantów i architektów współpracujących z Salonem wyposażenia wnętrz

Uczestnicy programu
Uczestnikami programu są klienci salonu wyposażenia wnętrz oraz projektanci i architekci współpracujący z salonem sprzedaży. Celem programu jest nawiązanie stałej bliskiej współpracy z projektantami, architektami wnętrz, firmami budowlanymi, instalatorami, którzy w swoich pracach  wykorzystają produkty oferowane przez salon i polecą salon swoim klientom. Klienci dokonujący zakupu otrzymują rabat, natomiast projektanci otrzymują prowizję.  

Schemat działania programu

  • Salon sprzedaży ściśle współpracuje z projektantami wnętrz. Projektanci otrzymują  prowizję od  zakupów ich Klientów dokonywanych w Salonie.
  • Projektanci otrzymają od salonu karty rabatowe, przekazują je swoim klientom. Jeśli klient przedstawi kartę w momencie zakupów to otrzyma rabat, a projektant współpracujący z tym klientem otrzyma prowizję.
  • Wysokość rabatu dla klienta może być określona przez projektanta w systemie po zalogowaniu. Rabat dla klienta jest częścią prowizji jaką projektant otrzymuje od salonu. Projektant może zatrzymać całą prowizję dla siebie i wtedy klient nie otrzymuje rabatu. Projektant może również całą swoją prowizję oddać klientowi w postaci rabatu.


Przykład
Salon (sklep) wdrożył program lojalnościowy dla architektów wnętrz, jeden z pracowników salonu jest administratorem tego programu, otrzymał login i hasło do systemu. Sklep rozpoczyna współpracę z projektantem Janem Kowalskim. Administrator programu loguje się przez przeglądarkę internetową do systemu i tworzy konto dla Jana Kowalskiego, przekazuje mu dane do logowania. Przekazuje mu również 10 kart z unikalnymi numerami. Jan Kowalski przygotowuje projekt wnętrz dla swojego klienta wykorzystując produkty dostępne w salonie. Dostarczając klientowi listę zakupów informuje go, że proponowane materiały, akcesoria, sprzęty  może zakupić w Salonie z rabatem po okazaniu karty. Klient dokonuje zakupu w salonie. Płacąc przedstawia kartę ekspedientowi Salonu. Ekspedient loguje się w systemie używając swojego konta i sprawdza wysokość rabatu na karcie (jest ona wcześniej określona przez projektanta – Kowalskiego). Ekspedient odnotowuje transakcję sprzedaży w systemie. Transakcję tą widzi w systemie również projektant. Projektant może wystawić fakturę prowizyjną, ale dopiero po zaakceptowaniu transakcji przez pracownika Salonu (administratora).


Korzyści

  • Wzrost sprzedaży, spowodowany aktywnym polecaniem salonu przez projektantów wnętrz.
  • Rosnąca liczba zadowolonych klientów – obsłużonych kompleksowo i usatysfakcjonowanych rabatem.
  • Projektanci działający jak stosunkowo tani nośnik bezpośredniej reklamy docierającej prosto do docelowej grupy klientów.
  • Salon może liczyć na dalsze zakupy Klientów zadowolonego z prowizji Projektanta.


Sposób rejestracji transakcji:

  • za pomocą oprogramowania instalowanego na komputerze,
  • za pomocą przeglądarki internetowej,
  • za pomocą dedykowanych terminali,
  • automatycznie przez integrację z oprogramowaniem sprzedażowym,
  • półautomatycznie – eksport danych z systemu sprzedażowego do pliku, a następnie import pliku do systemu lojalnościowego.

Proponujemy przetestowanie systemu: nieodpłatnie, bez jakichkolwiek zobowiązań i konieczności instalowania oprogramowania. Wystarczy tylko zalogować się do systemu odpowiedniej na stronie internetowej. Adres strony i dane do logowania udostępniają nasi konsultanci. Prosimy o  kontakt telefoniczny z numerem 12 653 07 00 lub za pomocą formularza na stronie  www.


  • © Trigona Sp. z o.o. 2006 - 2017 powered by racus.pl