tel. 12 653 07 00
Programy lojalnościowe   -   Gabinety kosmetyczne, SPA, solaria

Program lojalnościowy dla klientów gabinetu kosmetycznego, SPA, solarium


Ten system jest skonfigurowany specjalnie dla firm świadczących powtarzane regularnie usługi dla konsumentów.  Takie programy uruchamiane są najczęściej w solariach, salonach fryzjerskich, gabinetach kosmetycznych, spa.
Program lojalnościowy ma zmobilizować klientkę lub klienta do regularnego korzystania z usług firmy. Punkty gromadzone przy kolejnych odwiedzinach mogą być zamienione na rabaty lub na darmowe zabiegi, ale również na dowolne nagrody rzeczowe.

Schemat działania programu lojalnościowego

  • Właściciel wykupuje abonament na korzystanie z systemu informatycznego działającego na serwerze internetowym oraz zamawia karty klienta (plastikowe, tekturowe, w formie breloczka, nalepki itp.).
  • Właściciel jest administratorem swojego programu lojalnościowego, ustala zasady przydzielania punktów, tworzy katalog nagród, wycenia nagrody w punktach.
  • Gabinet przekazuje nowemu klientowi kartę klienta (z unikalnym numerem) potwierdzającą przystąpienie klienta do programu. Klient samodzielnie lub z pomocą pracownika salonu rejestruje się w systemie informatycznym.
  • Za zakupione usługi klient otrzymuje punkty promocyjne, są one gromadzone na elektronicznym koncie. Klient logując się na stronie internetowej programu może sam sprawdzić stan swojego konta punktowego, oraz obejrzeć dostępne nagrody, specjalne oferty, promocje.
  • Gabinet może kierować specjalne oferty do klientów umieszcając informacje na stronie internetowej programu, wysyłając do klientów wiadomości e-mail oraz SMS. Można w ten sposób zachęcać do wizyt w czasie mniejszego obłożenia, w dni o mniejszej liczbie zaplanowanych zabiegów itp.
  • Unikalny system poleceń zachęca klientów do przekazywania informacji o ofercie salonu. Jeśli stały klient poleci salon swojemu znajomemu, a ten skorzysta z usług i przystąpi do programu lojalnościowego, to specjalnymi punktami zostanie nagrodzony nie tylko nowy klient, ale także ten, który salon polecił. Takie osobiste rekomendacje to najskuteczniejszy sposób reklamy.


Sposób dodawania punktów:

  • za pomocą oprogramowania instalowanego na komputerze,
  • za pomocą przeglądarki internetowej,
  • za pomocą dedykowanych terminali,
  • automatycznie przez integrację z oprogramowaniem do zarządzania salonem,
  • półautomatycznie – dane z systemu zarządzania salonem są eksportowane do pliku, a ten plik jest następnie przetwarzany w oprogramowaniu lojalnościowym.

Korzyści:

  • Klienci CZĘŚCIEJ oraz bardziej REGULARNIE korzystają z usług salonu.
  • Klienci trudniej podejmują decyzje o przejściu do konkurencji.
  • Klienci sami prowadzą SKUTECZNĄ akcję reklamową wśród swoich znajomych, zapewniając salonowi wzrost przychodów ze sprzedaży.

Przykład
Pani Joanna jest klientką renomowanego salonu kosmetycznego. Ponieważ jego usługi nie są najtańsze to odwiedza także inne salony, o nieco gorszej reputacji.
Pracownica  salonu informuje panią Joannę o możliwości przystąpienia do programu lojalnościowego. Pani Joanna sama korzysta z usług w sposób bardziej regularny, ale także poleca salon swoim koleżankom. Gromadzi punkty za swoje wizyty oraz za wizyty swoich koleżanek. W ten sposób znacznie szybciej będzie mogła odebrać nagrody z programu lojalnościowego. Pani Joanna staje się wierną klientką i nie odwiedza już konkurencyjnych placówek.
Dodatkowo pani Joanna i jej koleżanki otrzymują wiadomości o specjalnych akcjach promocyjnych, jednodniowych obniżkach, organizowanych w salonie prezentacjach kosmetyków.
Właściciel salonu będzie też mógł dostrzec, kiedy pani Joanna przestanie odwiedzać salon i podjąć odpowiednie działania: oferta dodatkowej darmowej usługi ważna tylko do końca tygodnia itp.

Proponujemy przetestowanie systemu: nieodpłatnie, bez jakichkolwiek zobowiązań i konieczności instalowania oprogramowania. Wystarczy tylko zalogować się do systemu odpowiedniej na stronie internetowej. Adres strony i dane do logowania udostępniają nasi konsultanci. Prosimy o  kontakt telefoniczny z numerem 12 653 07 00 lub za pomocą formularza na stronie  www.


  • © Trigona Sp. z o.o. 2006 - 2017 powered by racus.pl