tel. 12 653 07 00
Programy lojalnościowe   -   Gabinety dentystyczne

Program lojalnościowy dla klientów gabinetu dentystycznego

Uczestnikami programu są klienci gabinetów dentystycznych. Celem programu lojalnościowego jest długoterminowe wynagradzanie klienta za zakup usług, oraz możliwość bezpośredniej komunikacji z klientem przez pocztę elektroniczną oraz wiadomości SMS.


Schemat działania programu lojalnościowego

  • Właściciel gabinetu wykupuje abonament na korzystanie z systemu informatycznego działającego na serwerze internetowym oraz zamawia karty klienta (plastikowe, tekturowe, w formie breloczka, nalepki itp.).
  • Recepcjonistka przekazuje nowemu pacjentowi kartę potwierdzającą przystąpienie do programu.
  • Po każdej wizycie pacjent otrzymuje punkty. Są one gromadzone na koncie, pacjent może zalogować się na stronie programu i sprawdzić stan swojego konta punktowego oraz na jakie nagrody już „zapracował”.
  • Gabinet może kierować specjalne oferty do pacjentów wysyłając wiadomości poczty elektronicznej lub SMS.
  • Gabinet może przypominać SMS-ami lub wiadomościami e-mail o terminie profilaktycznego przeglądu. Przy dłuższej nieobecności  pacjenta może go zaprosić na przykład na specjalny zabieg o charakterze kosmetycznym itp.
  • Jeśli zadowolony pacjent poleci gabinet swojemu znajomemu, a ten skorzysta z usług i przystąpi do programu lojalnościowego to punkty lojalnościowe otrzymają i nowy pacjent i ten, który polecił gabinet. To jest doskonała motywacja dla pacjentów, a dla gabinetu pewny sposób zwiększenia liczby pacjentów.


Korzyści:

  • Wzrasta liczba pacjentów, a wraz z nią rosną przychody gabinetu.
  • Gabinet ma zapewnioną reklamę przez polecenia stałych pacjentów.
  • Pacjenci regularnie odwiedzają gabinet i nie przechodzą do konkurencji.


Przykład:

Pani Joanna sporadycznie odwiedza Gabinet Dentystyczny. Zdarza się jej korzystać z usług innych przychodni. Mogłaby do Gabinetu przychodzić częściej, ale nie pozwala jej na to sytuacja finansowa. Recepcjonistka Gabinetu proponuje pani Joannie przystąpienie do programu lojalnościowego. Pani Joanna poleca usługi dentystyczne gabinetu swoim koleżankom i rodzinie. Za każdą wizytę jej koleżanki lub członka rodziny w Gabinecie pani Joanna otrzymuje punkty, które może wymienić na okresowe kontrole uzębienia, usuwanie kamienia nazębnego lub leczenie ubytków. Dodatkowo ona, jej koleżanki i rodzina otrzymują wiadomości e-mail oraz SMS-y ze specjalnymi ofertami gabinetu (darmowe przeglądy, specjalne, czasowe oferty na usługi dentystyczne).

Proponujemy przetestowanie systemu: nieodpłatnie, bez jakichkolwiek zobowiązań i konieczności instalowania oprogramowania. Wystarczy tylko zalogować się do systemu odpowiedniej na stronie internetowej. Adres strony i dane do logowania udostępniają nasi konsultanci. Prosimy o  kontakt telefoniczny z numerem 12 653 07 00 lub za pomocą formularza na stronie  www.


  • © Trigona Sp. z o.o. 2006 - 2017 powered by racus.pl