tel. 12 653 07 00
Usługi   -   Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Dla oferowanych systemow świadczymy pełen zakres obsługi gwarancyjnej, pogwarancyjnej i serwisowej.
Standardowa gwarancja zapewnia naprawę sprzętu w okresie do 2 tygodni od momentu dostarczenia uszkodzonego sprzętu do naszej siedziby. Istnieje możliwość rozszerzenia gwarancji poprzez:
- zapewnienie cześci zamiennych na czas naprawy - w momencie awarii sprzętu dostarczamy zastępcze urzadzenie do czasu naprawy
- zapewnienie wsparcia na miejscu instalacji i wsparcia zdalnego - przy bardziej zaawansowanych systemach pomagamy określić powód awarii oraz element systemu, który uległ awarii (typ sprzętu lub oprogramowanie)
- zapewnienie szybkich czasów reakcji na zgloszenie i czas naprawy sprzętu w trybie 24x7
Czasowa awaria nawet stosunkowo niedrogiego systemu może spowodować duże przestoje w produkcji, a przez to spore straty finansowe, niewspółmierne do środków zainwestowanych w usługi serwisowe.


  • © Trigona Sp. z o.o. 2006 - 2017 powered by racus.pl