Asystent eWUŚ
EWUŚ Asystent to kompleksowe rozwiązanie do przyspieszenia sprawdzania ważności ubezpieczenia petenta w jednostkach NFZ. System składa się z oprogramowania oraz skanera dedykowanego do skanowania dowodów osobistych. Skanowanie i automatyczne rozpoznawanie danych tekstowych z dowodu skraca proces sprawdzania petenta w bazie danych eWUŚ do kilku sekund.
Zastosowanie
System jest bardzo uniwersalny i ma zastosowanie w szpitalach, przychodniach prywatnych i państwowych, NZOZ i innych instytucjach, w których wymagana jest weryfikacja ubezpieczenia w bazie danych eWUŚ
Funkcjonalność
Do skanowania dowodów osobistych wykorzystujemy specjalizowane skanery przemysłowe ARH.
Skaner wykonuje zdjęcie dokumentu w wysokiej rozdzielczości. Następnie wysyła je do komputera przez szybki interfejs USB. Na komputerze zainstalowane jest oprogramowanie, które rozpoznaje dane z dowodu osobistego (imię, nazwisko, pesel, adres) i umieszcza je w odpowiednich polach formularza aplikacji. Cały proces trwa kilka sekund i nie wymaga czasochłonnego przepisywania danych z dokumentu przez operatora.
Oprogramowanie konfigurujemy jednorazowo przy instalacji systemu wpisując dane dostępowe do systemu eWUŚ.
Aplikacja pracuje w tle, w momencie gdy na skaner położymy dowód osobisty - aplikacja jest automatycznie uruchamiana przez wyświetlenie okna informacyjnego na ekranie komputera.
Osoba pracująca z aplikacją nie musi przepisywać danych z dowodu osobistego – sam proces skanowania i przetwarzania danych łącznie z odpowiedzią z bazy danych eWUŚ trwa kilka sekund. Jeśli pacjent nie jest ubezpieczony aplikacja automatycznie umieszcza dane pacjenta na stosownym oświadczeniu, które będzie szybko wydrukowane.
Licencja na oprogramowanie Asystent eWUŚ jest udzielana per stanowisko.
W przypadku zainteresowania wersją demo prosimy o kontakt telefoniczny 12 653 07 00 lub przez formularz kontaktowy.












