Karta plastikowa jest obecnie bardzo popularnym i trwałym nośnikiem informacji. Dlatego jest powszechnie używana w programach lojalnościowych, rabatowych, bankowości, kontroli dostępu, hotelach i innych systemach kartowych.
Nadruk na karcie może być wykonany poprzez:
- druk termotransferowy - wykonywany za pomocą standardowych drukarek do kart
- druk retransferowy - wykonywany za pomocą drukarek retransferowych
- druk offsetowy
- druk UV
Wybór optymalnej technologii druku zależy od ilości zamawianych kart, projektu druku oraz typu karty i jej zastosowania.
Dla zamówienia kart w wiekszej ilości najpopularniejszą techniką druku jest druk offsetowy. Jakość takiego nadruku jest bardzo wysoka przy zachowaniu bardzo dobrej ceny.
Ograniczeniem jest minimalna ilość kart w zamówieniu - druk offsetowy jest opłacalny od około 400 sztuk kart. Im więcej kart jest zamawianych tym cena per karta jest niższa (dla dużych ilości nawet kilka-kilkanaście groszy per karta).
Druk offsetowy nie umożliwia wydruku kart personalizowanych (numer, zdjęcie, imię i nazwisko na karcie). Dlatego karty z druku offsetowego sa zadrukowywane dodatkowo za pomocą drukarek do kart lub innych maszyn cyfrowych.
Karty i taśmy - materiały eksploatacyjne do drukarek.
Najpopularniejsze typy kart plastikowych dostepne w naszej firmie:
- karty plastikowe czyste, do zadruku na drukarkach do kart, pozbawione nośników magnetycznych i radiowych, najczęściej z nadrukowanym kodem kreskowym
- karty magnetyczne - z paskiem magnetycznym HiCo lub LoCo
- karty zbliżeniowe RFID wykonywane w standardzie LF , HF lub UHF
- karty chipowe (stykowe)
- karty identyfikacyjne (ze zdjęciem, imieniem i nazwiskiem)
W celu otrzymania wyceny kart plastikowych prosimy o podanie:
- do czego będa używane karty
- ile sztuk kart będzie docelowo zamawianych
- specyfikacji karty (czysta, magnetyczna, stykowa, zbliżeniowa)
- czy posiadają państwo system informatyczny do zarządzania kartami (lojalnościowy, rabatowy, KD-RCP, inny)
W celu kontaktu z naszą firmą prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny lub skorzystanie z formularza kontaktowego.












