Program lojalnościowy dla klientów sieci franczyzowej
Program lojalnościowy dedykowany dla sieci franczyzowej najczęściej wymaga zastosowania dedykowanych terminali do dodawania punktów. Związane jest to z różnorodnością systemów sprzedażowych w różnych placówkach sieci. Wdrożenie programu umożliwia uzyskanie bezpośredniego kontaktu z klientami końcowymi sieci franczyzowej.
Uczestnicy programu
Uczestnikami programu lojalnościowego są klienci sieci franczyzowej. Mogą oni dokonywać zakupów i gromadzić punkty w dowolnej placówce przynależnej do określonej sieci franczyzowej.
Schemat działania programu
- Uczestnicy programu otrzymują karty z unikalnym numerem, identyfikującym ich w programie lojalnościowym.
- Uczestnik otrzymuje punkty za każdy zakup w dowolnej placówce sieci.
- Zgromadzone punkty uczestnik programu będzie mógł wymienić na atrakcyjne nagrody.
- Jeśli uczestnik poleci sieć nowemu klientowi, a ten dokona zakupów to polecający otrzyma dodatkowe punkty (rodzaj prowizji) za transakcję nowego klienta.
- Uczestnik programu lojalnościowego może otrzymywać informacje e-mailem lub SMS na temat czasowych ofert, promocji i nowych produktów, które pojawiły się w ofercie sieci.
- Uczestnik programu lojalnościowego może w każdej chwili zalogować się na swoje konto w systemie i sprawdzić ilość punktów, lub zamówić nagrodę.
Nowe możliwości dla organizatora programu lojalnościowego
Po wdrożeniu systemu właściciel sieci franczyzowej ma możliwość:
- dodawania i edycji danych teleadresowych klientów do bazy danych (imię, nazwisko, email SMS, inne),
- wglądu w transakcje klientów (historia zakupów, ilość punktów) we wszystkich punktach sieci,
- wysyłanie emaili i/lub SMS do wybranych lub wszystkich klientów,
- automatyczne dodawanie punktów klientowi polecającemu przy transakcji klienta polecanego,
- definiowanie promocji – możliwość dodawania większej ilości punktów w zależności od częstotliwości zakupów, wartości transakcji, okresu promocyjnego itp.
Sposób dodawania punktów:
- za pomocą oprogramowania instalowanego na komputerze,
- za pomocą przeglądarki internetowej,
- za pomocą dedykowanych terminali,
Proponujemy przetestowanie systemu: nieodpłatnie, bez jakichkolwiek zobowiązań i konieczności instalowania oprogramowania. Wystarczy tylko zalogować się do systemu odpowiedniej na stronie internetowej. Adres strony i dane do logowania udostępniają nasi konsultanci. Prosimy o kontakt telefoniczny z numerem 12 653 07 00 lub za pomocą formularza na stronie www.












